profilki

czwartek, 8 grudnia 2016

| POSTMAS!! |

No hej :)
Dziś na msp pojawił się nowy konkurs.
Ale nie będę go przedstawiać w Postmas.
Postaram się go ocenić jutro, bo jutro piątek!
Przyznam od razu, że dziś miałam brak weny i nie będzie nic więcej w tym poście oprócz oceny prezentu.
Wybaczcie. Co wy byście chcieli zobaczyć w kolejnym Postmas?
Napiszcie komentarz a ja postaram się go zrealizować!! ♥






 Oto nowy prezent!
Są to przesłodkie skarpetki w których rosną choinki!
Na dodatek te choinki mają świąteczne czapki pasujące do skarpet.
Ahh, czego te MSP nie wymyśli.
Ten prezent jest przecudny! Ogólnie taki słodki.
Kolory mi się podobają, możemy zauważyć takie jak: różowy, pomarańczowy, żółty, niebieski, fioletowy, czerwony. Nie wiem jak Wam ale mi strasznie podoba się ten prezent.









Uznałam, że nie zostawię Was bez niczego więcej, więc powyżej macie fajną świąteczną piosenkę pt. Last Christmas. I w tym momencie się z Wami żegnam. Przypominam piszcie komentarze z pomysłami.
Cześć, siema, elo!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz