profilki

czwartek, 10 listopada 2016

| Dark Light + Ocenka |

Witajcie!
W końcu wolne od szkoły więc czas napisać post :)
Ostatnio nie było postów, ponieważ towarzyszy mi brak pomysłu. 
Na moviestarplanet pojawił się nowy konkurs.


Okładka:


Tak prezentuje się okładka.
Na pierwszym planie przedstawiona jest ms stojąca obok aniołka i diabełka.
Trochę dalej stoi "aniołek".
W tle widać chłopaka siedzącego na chmurze.
Czy tylko moim zdaniem śmiesznie wygląda w  tych włosach.



Ubrania:





Hmm...
Mamy 4 strony ubrań.
Jak widzicie dominują tu czarne i białe ciuchy.
 Szczerze, to te ubrania nie są jakieś superowe...
Najbardziej podobają mi się skrzydełka. Cieszę się, że nie są dla vip!
Ocenka: 4/10


Rzeczy:


Najbardziej podoba mi się zdjęcie w ramce za 225 sc.
Możemy zauważyć diabełki i aniołki.
Szkoda tylko, że ten czerwony diabełek kosztuje 2 diamenty.
Może ktoś chciał by go kupić?
Rzeczy są dość tanie no i nawet okej :D
Ocenka: 6/10


Animacje:



Animacje mi się podobają!
Co za zaskoczenie XDD
Cieszę, że się zrobili tez oddzielnie animacje ze skrzydłami.
Jest też kilka tańszych animacji jeśli ktoś potrzebuje.
Nie wiem co jeszcze napisać.
Ocenka:  8/10


Tło:


Te tło nie przypadło mi wyjątkowo do gustu.
Jest moim zdaniem zwyczajne.
Jako ziemia podłoga przedstawiona jest szachownica,
a po obu stronach zbliżają się dymy chyba xd w dwóch motywach przewodnich.
Ocenka: 4/10



Ogólna ocena:

5/10



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz