profilki

niedziela, 2 października 2016

| My Look |

Witam Wszystkich :))

Mam dla Was 4 looki z konkursu który teraz mamy na msp.
Są dwa dla dziewczyn i dwa dla chłopaków więc mam nadzieję,
że znajdziecie coś dla siebie. Zapraszam do czytania!



Pierwsze dwa looki:

























 Koszt: 2250 sc                                                                          Koszt: 1700 sc i 6 diamond

W pierwszych dwóch lookach postawiłam na połączenie błękitno- białe. W męskiej wersji włosy jednak dałam blond, bo nie pasował mi błękit :D Można też powiedzieć, że to taka stylizacja dla par. Nie jest bardzo drogo. U chłopaków płacimy też diamentami więc mają trochę gorzej ale nie mogła znaleźć normalnych włosów xd 

Kolory:









 Drugie dwa looki:
























Koszt: 2200 sc                                                                           Koszt: 2025 sc + VIP

Tutaj wybrałam kolor różowy i łososiowy. Uznałam, że chłopakom będzie nie pasował ten róż. Nie pasują do siebie jak poprzednie looki ale myślę, że są ładne. U dziewczyn znów postawiłam na sukienkę, jokera i śliczne buciki z kokardkami. Włosy wybrałam związane w dwa kucyki. U chłopaków wybrałam jeansowe spodnie do kolan, top z koronką i zwykłe buty. Fryzura niestety jest dla VIP ale jak już wspomniałam nie mogłam znaleźć normalnych włosów dla nie VIP i nie za diamenty. 


Kolory: 


 
 <-- Dla dziewczyn 










<-- Dla chłopaków














~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz