profilki

wtorek, 30 sierpnia 2016

| School Look #2 |

Hejka <33
Dziś mam dla was drugą część School Look.


Pierwsza stylizacja:


Koszt: 1750 sc


Postanowiłam, że dzisiaj będą już bardziej jesienne stylizacje.
Postawiłam na długi warkocz w odcieniu blond, niebieską koszulę i trampki oraz czarne obcisłe legginsy.


Kolory:






Druga wersja kolorystyczna:





Bardzo podoba mi się ten odcień różu.. Wygląda dość słodko. Może nawet trochę przypomina Barbie :3


Druga Stylizacja:



Koszt: 1775 sc.


Tutaj też postawiłam na koszulę. Tym razem Moviestar ma ją zawiązaną na biodrach co bardzo ładnie wygląda. Ubrana jest też w czarne jeansy, Creeperettes, biały top. Włosy związane w luźny kok który dobrze pasuję do tego looku.


Kolory:







Druga wersja kolorystyczna:




Chyba nie mam już co tutaj opisywać XD

Kolory:




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz