profilki

niedziela, 16 października 2016

| Your Best Friend Challenge |

Dobry Wieczór :))
Mam dla Was krótki challenge.
Nazywa się  "Your Best Friend Challenge".


Zasady:
Musimy postarać się odwzorować swojego przyjaciela z realu czyli prawdziwego życia. Musimy zrobić stylizacje i dobrać twarz.
Myślę, że wszystko jasne. Zasady wydają mi się bardzo proste i sądzę, że nie będę miała z tym kłopotu.



Nominacje:
Delfineq177 ♥CICK♥ 

Redaktorkę bloga Anię 

I wszystkich chętnych do wykonania tego challenge.



Efekt końcowy:


Myślę, że udało mi się odwzorować moją przyjaciółkę Kingę którą serdecznie pozdrawiam! Najczęściej do szkoły przychodzi w jeansach z dziurami które ciągną się od połowy uda do łydki. Do jeansów zakłada swoją różową bluzkę na krótki rękawek z jakąś dziewczyną. Dziewczyny nie było więc wzięłam wąsy c: Po szkole chodzi w czarnych trampkach a włosy przeważnie ma rozpuszczone. Są troszkę widniejsze od tych które ja wybrałam ale przedziałek ma taki sam. Co do twarzy to sądzę, że mi wyszła. Wybrałam zielone oczy, sztuczne  rzęsy, które wyglądają naturalnie  (bo moja przyjaciółka nie maluję się mocno), piegi i różowy soczysty odcień ust.  I to już koniec posta. Do zobaczenia!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz