profilki

czwartek, 20 października 2016

| Pakiet VIP + Ocenka |

No Heej :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was aż 3 posty!!
Które będę wstawiać po kolei.
Zacznijmy od pakietów VIP.



Męskie:


Matko.. Tak się nie mogłam doczekać Halloween.. I w końcu mamy! I tak szczerze. To zakochałam się w tym boonie! Jest taki uroczy i słodki ♥ Szkoda, że nie kupię sobię vipa na rok.. Co do włosów nie są jakieś szałowe ale podobają mi się. Płaszcz też jest bardzo fajny. A  co do butów i do ozdoby do pokoju to nie są złe :)
Ocenka: 9/10


Damskie:


Znów moją uwagę przyciągną ten piękny boonie. Ale włosy też nie są niczego sobie ♥ Bardzo mi się podobają! I te kozaki... Na pewno świetnie pasowały by do tej sukni. Ten pakiet vip strasznie mi się podoba i kompletnie nie wiem co mam jeszcze napisać :)
Ocenka: 10/10 ♥♥


No i już się z Wami nie żegnam, bo za chwilkę wstawię nowy post.



~Kamcia

1 komentarz: