profilki

środa, 19 października 2016

| Halloween Outfits |

Cześć i czołem!
Witam was w kolejnej serii na moim blogu w której będę pokazywała
stylizacje Halloweenowe.
Będzie ona prowadzona tylko do 31 października.
Uznałam, że wybiorę coś klasycznego, co znają wszyscy.
I wybór padł na wampiry.

Zacznijmy od tego jak wybrać twarz i skórę?
Ja będę robić nową postać.






Skóra musi być biała lub troszkę ciemniejsza ale wampir są bardzo blade. Ja sugeruję wam białą i taką też wybrałam.















Co do twarzy to... Oczywiście czerwone oczy. U dziewczyn możecie wybrać ciemny czerwień a u chłopaka nic nie zmieniać :) No chyba, że chcecie.



























 
A co do stylizacji to prezentują się tak :) Idealne dla par na Halloween. Obie stylizacje zawierają 4 elementy.
U dziewczyn look składa się z: sukni, butów, evelinera i włosów. Co do sukienki to trudno było mi znaleźć dobrą. Nie podobają mi się te długie suknie na msp. Przeważnie odsłaniają stopy co mi się nie podoba. U chłopaków składa się z: włosów, koszuli, spodni oraz butów.

Jeśli ktoś jest zainteresowany którymś z tych kont to dziewczęce nazywa się: Vampyyr  a hasło to msp123. Co do męskiego to nazywa się: Vampyyrek i hasło to również msp123. Wymyślam najlepsze nazwy
Kto pierwszy ten lepszy!


I tym akcentem się zwami żegnam. Mam nadzieję, że podobają się Wam takie klimaty, ponieważ do 31 października planuję robić takie posty. Dajcie znać w komentarzu!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz