profilki

środa, 28 września 2016

| WYWIAD z...? |

No hejka :))
Mam dla Was w końcu wywiad.
Pewnie zastanawiacie się z kim..


Tym kimś jest # Katka #. Jeśli nic Wam to nie mówi to Kati MSP. Teraz już Wam coś świta? :')
Katka ma swój kanał na youtube który subskrybuje już ponad 12 tysięcy osób!
 JEJ KANAŁ! KONIECZNIE ZOBACZ!
 Ma ona 15 filmów a już na youtube zyskała sławę.
 Przejdźmy do wywiadu :)

A i jeszcze jedno. My się już wcześniej umawiałyśmy na wywiad więc dlatego takie powitanie xd

K- Katka
R- Reporterka (xd) czyli ja../ To nie moja wina, że obie się zaczynamy na K :')


R- Hej Katka :) To jak z tym wywiadem?

K- Możesz pytać.

R- Jak dowiedziałaś się o msp?

K- Z reklamy w tv.

R- Ile lat już tutaj jesteś?

K- 1 rok.

R- Co najbardziej lubisz w tej grze a czego nie?

K- Lubię poznawać nowych ludzi, a nie lubię całej reszty xD

R- Masz swoją ulubioną Moviestar? Jeśli tak jak się nazywa?

K- Liliana 666666 :D

R- Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz co by to było?

K- Żeby na świecie nie było zła :*

R-  Co sądzisz o hackach?

K- Co sądzę o hackach?

R- Tak :)

K- Za trochę ludzie w tej sprawie przesadzają ://

R-  Okej :) A co sądzisz o sekach?

K- To dobry sposób na zarobienie sc :)

R- Z kąd pomysł na nazwę Katka?

K- Rodzice tak na mnie kiedyś mówili ;)

R- Ludzie często do Ciebie piszą "Hej Katka mogę z Tobą nagrać film?" itp.?

K- Tak, strasznie często :D Tak samo często piszą: Co tam? xD I to jest denerwujące :')

R- A czy ludzie hejtują Cię tu na msp czy wszyscy są dla Ciebie mili?

K- Nie mam stałych hejterów. Są tu raczej moi "fani".

R-  Dziękuje za wywiad i przepraszam za masę wyczerpujących pytań :D



Zdjęcie z wywiadu: (napisałam pozdrowienia, żeby wszystko było potwierdzone, że to ja piszę z Katką)






PS. Nadal szukam adminów!
 Miłego wieczoru!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz