profilki

środa, 2 listopada 2016

| Specjalny Post Dla Oliwi |

Cześć ponownie!
Myślałam, że już dzisiaj nic nie napisze ale jest okazja!
Oliwia obchodzi dzisiaj swoje urodziny.
Na początku to ja Cię pozdrawiam, bo wiem, że to czytasz napisałam Oliwi, żeby weszła na mojego bloga.
No więc tak... Prezent na msp już Ci dałam więc czas na życzenia.

Kochana w dniu twoich urodzin życzę Ci:
Zdrówka ♥
Szczęścia ♥
Pomyślności ♥
Hajsu ♥
Dobrych ocen w szkole ♥
 Księcia na białym koniu i na msp i w realu ♥
Prawdziwych przyjaciół ♥ Takich jak ja ♥
Więcej rozmów na skype ze mną ♥
Żebyśmy się spotkały ♥
Więcej wysłanych wiadomości ♥
Żebyś zawsze przy mnie była a ja przy Tobie ♥
100 lvl na msp ♥
Spełnienia marzeń ♥
Nie zmieniaj się ♥
 Kc maxxx ♥



Kochana, dziękuje Ci, że jesteś i mam nadzieję, że będziesz dalej.
Pamiętaj, że zawsze możesz na mnie polegać i, że będę Ci pomagać.
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
Mam nadzieję, że niespodzianka się podoba.
Na msp Oliwia nazywa się super olcia00 pomagajcie jej w lvl :)
Trzymajcie się, miłego dnia!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz