profilki

czwartek, 8 września 2016

| Jak zrobić ładny look? |

No cześć po raz kolejny!
Teraz przychodzę do Was z poradnikiem jak zrobić ładny look.

Jak go stworzyć:
Dal mnie ładny look to taki którego kolory będą idealnie do siebie
pasować. Takie kolory powinny być 2, ewentualnie 3 np. na włosy.
Wszystko powinno być ładnie wybrane i dopasowane.

No więc zaczynamy:

○ Wybieramy ubrania w sklepie które będziemy chcieli użyć do naszego looku.





○ Ja zaczynam od spodenek. Wybieram dwa kolory i spodenki zmieniam na jeden z nich. Ja wybrałam łososiowy i cytrynowy.




○ Okej zrobione.  Przechodzę teraz do bluzki. Skoro spodenki są łososiowe to bluzka powinna być cytrynowa.




○ Teraz przechodzę do tatuażu. Kolory będę przeplatać, żeby fajnie wyszło (XD).




○ Oczywiście zamknięte oczy :D Bo to już tradycja na moim blogu. Teraz zajmę się butami. Skoro spodenki są łososiowe to buty będą cytrynowe z łososiową podeszwą.


○ Okej. Już prawie gotowe. Teraz biorę się za włosy. Będą one łososiowe. Jeśli wybrałabym ten drugi kolor zlał by mi się z bluzką.






○ No i wianek. Tutaj też muszę wybrać taki kolor żeby nie zlewał się z włosami. Środek kwiatków będzie łososiowy.



I oto efekt końcowy! Co myślicie o tym looku? Teraz wystarczy tylko kupić i zrobić look. I ta dam :)
Ładny look na waszym koncie gotowy.


~Kamcia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz