profilki

piątek, 9 grudnia 2016

| POSTMAS + Brak Weny |

Cześć.
Dziś przychodzę do Was z kolejnym Postmas...
Również jak wczoraj będzie mi towarzyszył brak weny i ocenię tylko dzisiejszy prezent.
Obiecuję, że już jutro wezmę się w garść i przygotuję dla Was coś sensownego.
Nawet już zaczęłam.
Zapraszam... c:






Przyznam, że dzisiejszy prezent po prostu mnie urzekł.
Jest to chyba najlepszy prezent jaki do tego czasu dostaliśmy.
A do świąt zostało tylko 15 dni!!
Są to słodkie buciki elfa! Nie sądzicie, że są cudne?
Ja już mam je na nogach. Oczywiście są zielone i mają czerwone falbanki od góry ?.
A i oczywiście na tych falbankach złote, świecące się dzwoneczki.
Mi się strasznie podobają i je ubóstwiam.
A wy co o nich sądzicie? Podobają Wam się?
Napiszcie mi w komentarzu i przy okazji napiszcie co chcielibyście zobaczyć w następnym Postmas.
No i na tym niestety musimy się pożegnać... Miłego weekendu!




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz