profilki

poniedziałek, 17 października 2016

| Konkurs na 1k wyświtleń! |

Cześć Wszystkim! ♥
Nie spodziewałam się tego w aż tak krótkim czasie...♥
Ale właśnie wybiło mi 1k wyświetleń!! ♥
Nie wiem jak Wam za to podziękować. ♥
Bardzo się cieszę, że jesteście ze mną, wspieracie mnie ♥
Bez Was tego bloga by nie było ♥

Z tej okazji mam dla Was konkurs.
Zasady są bardzo proste. 
Należy napisać w komentarzu "Biorę udział + (tu wstawiasz swoją nazwę użytkownika z msp)".
Musisz też obserwować mojego bloga.
 Jak to zrobić? 
Na bocznym pasku jest taki przycisk "Obserwuj" klikasz go i to wszystko :)

 

 Jakieś 2/3 tygodnie wylosuję dwie osoby które dostaną nagrody.

Nagroda za 1 miejsce: 
♥ Wywiad na mojego bloga 
♥  Ubranie bądź gadżet ale jaki nie powiem (na msp)
♥  8 autografów
♥ 25 like na lookach
♥ 20 like na artbookach
♥ like w pokoju

Nagroda za 2 miejsce:
♥ Gadżet (na msp)
♥ 2 autografy
♥ 20 like na lookach
♥ 15 like na artbookach
♥ like w pokoju


I to wszystkie nagrody :) Proszę abyście wzięli udział w konkursie, ponieważ jest do dla mnie bardzo ważne. W końcu chcę Wam coś dać od siebie ♥
Jeszcze raz dziękuje za tyle wyświetleń :* 
Trzymacie się!



~Kamcia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz