profilki

wtorek, 29 listopada 2016

| Świąteczny Pakiet VIP + Ocenka |

Cześć Wszystkim!
Jak tam u Was?
U mnie dziś padał śnieg więc czas zmienić trochę wygląd bloga.
To co teraz widzicie to nie jest moja ostateczna zmiana, gdyż
nie jestem w pełni zadowolona z efektu i będę go poprawiać.
Ale przejdźmy do tematyki posta.
Jest on o nowych ŚWIĄTECZNYCH pakietach VIP!
Zobaczmy jak się prezentują!




Jak można zauważyć zdjęcie robiłam jeszcze pod czas Cyber Monday.
Pakiet składa się z  włosów, sukienki, butów, zwierzaka oraz choinki.
Zacznę od włosów. Jak tak patrzę to jestem zachwycona włosami, mają fajny układ i czerwone końcówki chociaż wolałabym zamiast tej żółtej ? góry włosów odcień brązu, ciekawe jak wyglądają na Ms zobaczę na junie xd, są jak najbardziej na plus! Sukienka- nie podbiła mojego serca ale nie jest zła, również jest żółto czerwona i ma falbanki oraz bufiaste rękawy. Buty są zwyczajne w poprzednio wymienianych kolorach. To co najlepsze zostawiłam na koniec! Choinka i zwierzak są moimi ulubieńcami tego pakietu. Zwierzak to mały słodki renifer, ma na sobie szalik a na jego rogach widnieją bombki. Choinka ma kolory naszej flagi. Wygląda bardzo bogato. Pod spodem widnieje mnóstwo prezentów.
Pakiet z całą pewnością zasługuje na ocenę 10/10! ♥



Poprzednio  bardzo się rozpisałam, więc teraz postaram się już nie.
Ocenie tylko strój.
Włosy są również bujne jak u dziewczyn ale nie jestem przekonana do wyglądu tego na Ms.
Ta czupryna dziwnie stoi. Nie są one idealne... Co do kurtki to jest jak najbardziej w porządku. Pod kurtką widzimy bluzkę w żółto czerwone paski. Ale sama kurtka jest bardzo fajna, widna i ma na kapturze futerko.
Buty są takie same jak poprzednio.
Ocenka: 7/10



Co sądzicie o nowych, świątecznych pakietach? Zamierzacie któryś kupić? Szykowaliście już coś na święta? Podoba Wam się nowy wygląd postów? Napiszcie mi w komentarzu a ja na razie się z Wami żegnam.
Do zobaczenia!



~Kamcia

2 komentarze: