profilki

sobota, 10 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ Christmas TAG

Cześć, siema, elo to znowu ja!
Dzisiaj miałam trochę więcej czasu na post ale nie aż tak dużo...
Idę dziś na urodziny mojej siostry ciotecznej.
Dziś przygotowałam dla Was w końcu coś co nie jest tylko prezentem.
Jak po tytule możecie zauważyć będzie to Christmas TAG.
Zapraszam do czytania!







Pamiętacie wczorajszy prezent? Były to buty elfa..
Może szykuje nam się jakiś ciekawy strój, ponieważ dziś dostaliśmy czapkę!
Jest w kolorach takich jak buty czyli zielonym  i czerwonym.
Są tu również złote, świecące się dzwoneczki.
Cała czapka mi się bardzo podoba i mam nadzieję, że dostaniemy jeszcze sukienkę,
bądź kostium!
Jak Wam się podoba? Ja jestem zachwycona.


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia?

W sumie nie mam wyznaczonego terminu.
Czasem zaczynam już 1 grudnia, dwa tygodnie przed Świętami bądź jak spadnie śnieg.
To zależy od mojego nastroju :D




 

2. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?

W Świętach Bożego Narodzenia najbardziej lubię tą atmosfere.
Choć na dworze wieje chłód do jest tak ciepło w domu jak i w sercu. 
Uwielbiam też choinkę, sweterki i jak wszyscy razem zasiadamy do stołu.
Wspaniałe są też tradycje o których zaraz usłyszycie w następnym punkcie. 
A jak jest śnieg to te Święta są jeszcze lepsze!
Uwielbiam je całe! ♥



 
3. Czy masz jakieś Świąteczne tradycje?

Moja rodzina jak i wiele innych posiada Świąteczne tradycje.
Co rok pieczemy pierniki, ubieramy choinkę tydzień przed Wigilią i oglądamy Kevina którego znajdziecie też w punkcie 6.



 

4. Odliczasz dni do Świąt?

Tak, odliczam dni do Świąt.
Posiadam kalendarz adwentowy w którym kryją się czekoladki jak i białą kartke na której własnoręcznie zrobiłam kalendarz i skreślam dni do Świąt.



 
5. Jakie są twoje ulubione piosenki Świąteczne?

Mi podoba się bardzo dużo piosenek świątecznych.
Lubię te starsze jak i te nowsze.
Bardzo lubię też kolędy... Uznałam, że podam Wam piosenkę i pastorałkę.
A są to... Pastorałka Anielska oraz Santa Tell Me! ♥


 
6. Jakie są twoje ulubione filmy Świąteczne?

Jak pewnie większość osób...
Moim ulubionym Świątecznym filmem...
Jest...
[Napięcie]...
Kevin! Cóż za niespodzianka :D 
Moim zdaniem Święta bez Kevina to nie Święta chociaż jest to zwykły film.
Mam jeszcze kilka swoich filmów ale ten z decydowanie jest najlepszy.

 
7. Ulubiony Świąteczny napój?

Co do napoju to najbardziej kojarzy mi się i najbardziej lubię kakao!
Pewnie nie jest to dla Was wielkie zaskoczenie.  
Polecam na zimowe wieczory... Usiąść pod kocem, wziąć jakąś wspaniałą książkę, kakao i pianki!
Po prostu pycha! ♥

 

8. Jaki kolor lampek choinkowych najbardziej lubisz?

Zdecydowanie niebieski... ale inne kolory też mi się bardzo podobają.
Ogólnie moim zdaniem lampki nadają bardzo fajnego charakteru nie tylko na choince.


WSZYSTKIE ZDJĘCIA WZIĘŁAM Z GRAFIKI GOOGLE.


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz