profilki

niedziela, 11 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ Reindeer Look |

Cześć, siema, elo!
Witam Was w kolejnym Postmas.
Już jedenastym. Rozumiecie to? W jedenastym!
Zostało już tylko 13 dni do Świąt czyli nie całe dwa tygodnie.
Jak tam przygotowania? Czujecie już ten Świąteczny klimat?
Zapraszam do czytania!







Doczekałam się tego momentu.
Dostaliśmy sweterek elfa w kalendarzu adwentowym.
Strasznie się cieszę i już go miałam na sobie.
Oczywiście jest cały zielony i ma czerwoną falbankę ? na końcu każdego trójkąta jest złoty dzwoneczek.
W pasie możemy zauważyć czarny pas z złotą klamrą.
Taki typowy pas Świętego Mikołaja.
Mi się bardzo podoba. A Wam? :)




Reindeer Look


Tak prezentuje się look renifera który sama stworzyłam. 
Zawiera 6 elementów takich jak: sukienka w brązowawym kolorze inne rzecz też są w takim xd, czapka z rogami, fryzura a dokładnie kucyk, neonowe wstążki na nogi, róż do policzków oraz buty.
Bardzo podoba mi się ten look... I już go nawet kupiłam!
Ale nie w całości, bo by mi kasy nie starczyło :D
Sądzę, że jest podobny do renifera xdd
I tym lookiem kończę dzisiejs Postmas.
Trzymajcie się, cześć!


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz