profilki

środa, 7 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ Świąteczne Ubrania |

Cześć, siema, elo!
Bardzo dobrze minęły mi mikołajki...
Dziś mamy 7 grudnia, zostało 17 dni do świąt.
Tak po za tym nie umiem pisać początków...
Więc przejdźmy do posta! :D







Dzisiejszy prezent z kalendarza adwentowego to...
Świąteczny lizak! Jest na nim zawiązana czerwona kokardka a na niej dzwoneczek.
Sam lizak jest w kolorach zieleni i bieli. Niestety również wydaje mi się, że jest malutki.
Wygląda spoko... Ale pewnie nie wiecie, że nie jest on do pokoju! 
Jest to część garderoby.





Oto moje świąteczne ubrania z tego roku.
Dla niektórych będzie to mało, dla niektórych dużo.
A niektórzy uznają, że się chwalę.
Podobają mi się i  użyłam niektórych w My Look.
Pierwszą rzeczą jest lizak który dostałam dzisiaj, drugą bluzka którą dostałam wczoraj,
trzecia to bluzka z kurtką którą noszę ze spódniczką, piąta to okulary w kształcie kocich oczu,
szósta to czerwona sukienka i 7 oraz 8 to rzeczy z kalendarza adwentowego.
Co o nich sądzicie? Pochwalcie mi się w komentarzu jakie wy macie!
Bardzo chętnie poczytam. Możecie też napisać mi swoją nazwę to zrobię Wam look.
Przypominam, że komentarze można też pisać anonimowo jeśli nie macie konta.
No dobra. To koniec na dziś.
Miłego wieczoru! Pa bałwanki :D


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz