profilki

wtorek, 4 października 2016

| The Character From Movie Challenge |

Dobry wieczór :))
Mam dla Was challenge w którym musimy się upodobnić do
jakiejś postaci z filmu który oglądaliśmy.
Nominuję wszystkich chętnych do tego challenge.
Przypominam, że nadal szukam adminów :)
 Wszystko wiadomo,więc przechodzę od razu do zadania!
Jaką postać wybrałam?





                                                                                                                                                                     Przyznam, że poszłam w troszkę mroczniejsze klimaty i wybrałam postać z horroru. A tak dokładnie to z filmu  The Grudge co na polski znaczy Klątwa.  Ja osobiście uwielbiam horrory i dlatego wpadłam na taki pomysł.  Biorąc się za klątwę nie myślałam, że będzie tak łatwo! Sami oceńcie efekt.





Zanim wzięłam się za stylizacje musiałam zmienić jeszcze kilka detali. Uznałam, że efekt będzie lepszy jeśli moja Moviestar będzie miała białą skórę i usta i czarne oczy i cienie. Więc to zmieniłam! Ale oczywiście nie na moim koncie. Stworzyłam nowe nazywam się Klatwa Kamcia. Tak wiem, świetna nazwa ale przejdźmy do stylizacji. Jak już wspominałam było bardzo łatwo, bo okazało się, że muszę znaleźć tylko dwie rzeczy. Z czego tak tanio mi wyszło, bo tylko 1125 sc!  Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodobała i może ją zakupicie.. Bo wiecie niedługo Halloween :))



Upiornej nocy! ♥
Trzymajcie się!




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz