profilki

sobota, 3 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ My Kitchen |

Cześć, elo i czołem!
Mamy już trzeci dzień grudnia i trzeci Postmas.
Bardzo się cieszę, że na razie dobrze mi to idzie oraz dotrzymuję codziennego pisania.
Jest sobota i 8 rano  a ja już biorę się do pisania :)
Zapraszam!







Tak prezentuje się dzisiejszy prezent od naszej załogi.
Są to słodkie, czerwone skarpety z bałwankami.
Są dość długie. Właśnie teraz w nich jestem na Msp  jak ktoś chce zobaczyć i mnie zaprosić to przypominam, że jestem klaudia25263.
A przy okazji! Odkryłam sposób jak wcześniej otworzyć kalendarz adwentowy.
Jest bardzo prosty. Ale nie chcę Wam tu go zdradzać, bo nie wszyscy chcą go znać.
Jak ktoś chce to niech napisze w komentarzu jeśli nie masz konta możesz pisać anonimowo.
Sprawdziłam co dostaniemy jutro ale żałuję tego trochę.
Jeśli ktoś chce zobaczyć co dostaniemy jutro to tu macie link >>CLICK<<.
Będzie to coś takiego. Nie pokarzę jak dokładnie będzie się to prezentować.
Miejcie choć małą niespodziankę! ;)






Tak prezentuje się moja kuchnia na msp.
Jest typowo świąteczna. Wstawiłam do niej: choinkę, biurko, kule ze śniegiem, okno, drzwi, fotel, schody, skarpety, moje zwierzaki, łóżeczko dla zwierzaków, prezenty, kwiaty w doniczce czy co to jest xd oraz wianek lub koło, nie wiem :D. Zawsze mam problem z ustawieniem w pokoju, ale tym razem poszło dość łatwo. Jedyne co może jeszcze zmienię to tapeta.

⛄Jak umeblować pokój⛄
1. Kup wszystkie rzeczy które chcesz mieć w pokoju bądź Ci się podobają.
2. Wejdź do pokoju i wystaw wszystkie rzeczy.
3. Pomyśl jak chcesz żeby wyglądały.
4. Najpierw wybierz tapetę.
5. Zacznij ustawiać rzeczy.
6. Zapisz i ciesz się efektem!



To mój plan który zawsze stosuje. Mam nadzieję, że komuś pomogłam.
I tym akcentem kończę dzisiejszy POSTMAS.
Do następnej notki! ♥⛄ 




~Kamcia

2 komentarze:

  1. No no Kamcia gratulacje wytrwałości :D Ja nie jestem za systematyczna :'( :') Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń