profilki

środa, 28 września 2016

| Pakiet VIP + Ocenka |

Witajcie :))
Dzisiaj na nasze Msp wszedł nowy pakiet VIP.
Więc postanowiłam, że napiszę o tym posta.


Męskie:


Okej, okej. Wszystko fajnie, ładnie wygląda. Chociaż może trochę za różowo ale spoko :) W VIP'ie na rok przy zakupie można otrzymać różowego flaminga, kontur flaminga który jest do domu, włosy z zarostem, maskę flaminga i bluzę z flamingiem. Dużo tu tych flamingów :D Bardzo podoba mi się ta bluza. Szkoda, że nie ma takiej bluzki u dziewczyn. Co do włosów to myślę, że byłyby lepsze bez zarostu ale są spoko.
Ocena: 9/10


Dziewczęce:



Kolejny raz jest bardzo dużo różu/ co mi nie przeszkadza. Tym razem mamy sukienkę, różowe falowane włosy, flaminga, flaminga do pokoju i maskę flaminga. Myślę, że te rzeczy są bardzo fajne. Sama bym kupiła sobie VIP'a na rok ale rodzice by mi nie pozwolili i moim zdaniem wydać 215 zł w grze to się nie opłaca. Bardzo podobają mi się te falowane włoski. Są takie słodkie i dziewczęce bardzo mi się podobają! Sukienka też niczego sobie ;)
Ocenka: również 9/10


I to wszystko z oceniania pakietów vip.
Za chwilę zacznę przepisywać wywiad na bloga.
W końcu będziecie mieli co czytać :')
Pozdrawiam jeszcze.. # Katka #, azja110{}, ponura(Sam) i Delfineq177 która też prowadzi bloga CLICK.





~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz