profilki

niedziela, 4 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ My Look |

Cześć Wszystkim!
Mamy już 4 dzień grudnia i 20 dni do świąt!
W dzisiejszym Postmas znów pokarzę Wam kalendarz adwentowy.
A dodatkowo mam na dziś 4 looki z serii My Look, cztery, ponieważ mamy 4 dzień.
Zapraszam do czytania!






Jeśli we wczorajszym poście weszliście w link który Wam podałam...
To pewnie już wiedzieliście z grubsza co dziś dostaniemy.
MovieStarPlanet przygotowało dla nas ramkę w której wiszą trzy bombki.
Na górze ramy zawiązana jest zielona kokarda.
Ładny prezent. Przyda się do pokoju :) A właściwie to już wisi.





Pierwszy look który dla Was przygotowałam, prezentuję się tak. Bardzo podoba mi się to połączenie spódniczki z tą czerwoną bluzką i czarną kurtką. Szczerze mówiąc, miałam problem z włosami te mi się za bardzo nie podobają a innych lepszych nie było. Polecam wziąć jakieś z wcześniejszych konkursów. Z butami też miałam problem, nie wiedziałam które wybrać, ale ostatecznie wygrały te.
Koszt to: 2100 sc













 Oto druga stylizacja.  Moim zdaniem jest słodka a zarazem taka dla mam :D Zawiera 4 elementy: skarpetki, które są razem z rajstopami, sukienkę z długimi rękawami w kolorach czerwieni i czerni, krótkie brązowe włosy a na nich czerwona kokarda. Jest to taki domowy look, ponieważ zamiast butów są skarpetki ale zauważyłam, że można na nie założyć buty.
Koszt tej stylizacji to: 1800 sc














Do tego looku użyłam tych samych włosów co w poprzednim.
Tym razem postawiłam na typowo świąteczne kolory czyli czerwony i zielony. Nie są one jednak bardzo jaskrawe, wolałam bardziej ciemne. Wybrałam czerwoną bluzkę, krótka spódnice, buty z pierwszego looka, i mój ukochany brokatowy kołnierzyk.
Koszt: 2200 sc


















I ostatnia stylizacja. Nie mogłam stworzyć z stylizacji z ciuchów nie dla vip, więc ta jako jedyna jest dla vip :D
Tym razem nie wybrałam świątecznych kolorów tylko różowy! Jest inaczej ale i tak mi się podoba. Trochę taka stylizacja dla Barbie ale ci xd.Jest też moim zdaniem nawet słodka. Składa się tylko z trzech rzeczy: włosów z czapką, sukienki w kratkę, która bardzo mi się doba i łyżw.
Koszt: 1850 sc














 
To już wszystko na dziś.
Mam nadzieję, że Wam się podobało.
Jeśli kupicie któregoś z moich looków napiszcie w komie swoją nazwę chętnie Was zobaczę i może popiszemy!  Do następnego postu! Trzymajcie się! Hej ♥⛄

 


 ~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz