profilki

środa, 21 września 2016

| My Look |

No siemka.
Dziś mam dla Was post z aż 5 lookami.                     
Ubrania będą głównie z tego konkursu.
Przypominam, że jutro raczej będą uni ♥

Dobra! Dajemy z pierwszym lookiem :)
























Koszt: 2150 sc
Myślę, że głównym elementem tego looku są czarne spodnie z dziurami. Wybrałam włosy w kucyku, kurteczkę i buty chyba znane wszystkim.







Koszt: 1550 sc
Sądzę, że to tanio jak na taki "wizytowy" look. Można oczywiście usunąć rajstopy i będzie jeszcze taniej. Do tego looku wybrałam połączenie złotego z czarnym. Oczywiście ledowych butów także nie zabrakło.






 

Koszt:  1850 sc
Ten look to chyba jeden z moich ulubionych. Może dlatego, że ostatnio mam fazę na tego koka XD Ale on ogólnie mi się podoba. Te bluzka też bardzo przypadła mi do gustu.






Koszt: 2050
Nie mam juz pomysłów co napisać więc ten look zostawię z serduszkiem w opisie ♥










Koszt: 4000 sc
Hmm.. Troszkę drogo. No, bo w końcu to tak jakby każda rzecz kosztowała 1000 sc. Ale to dlatego, że ta "kiecka" jest droga :)  Ten ostatni look jest "odważniejszy".



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz