profilki

czwartek, 3 listopada 2016

| #Goals |

Aloha! nietypowe powitanie
Na Moviestarplanet pojawił się nowy konkurs.
Nazywa się #goals.
Nie wiem jak Wam ale mi ta nazwa kojarzy się z meczem golem.
Przy okazji kto oglądał wczoraj mecz?
Ja dzielnie kibicowałam Legii.
Ale wracając do tematu niech Was nie zmyli nazwa, ponieważ motywem przewodnim jest przyjaźń.



Tak prezentuje się 'okładka'.
Na pierwszym planie możemy zauważyć dziewczynę ubraną w krótkie spodenki uwielbiam je,
bluzkę z frytkami, rajstopy a na głowie ma czapkę.
Fryzura to chyba kucyk.
W tle możemy zauważyć jeszcze dwie postacie które robią sobie zdjęcie.


Ubrania:






Te ciuchy są świetne!
Muszę  się przyznać, że zanim zaczęłam pisać tego posta kupiłam sobie komplecik.
Są moje ulubione  spodenki jak i niedawno włosy trochę mi się zmieniło.
Bardzo podoba mi się to, że te ciuchy są podzielone na dwie osoby.
Na przykład jedna bluzka jest z lo a druga z ve.
Jeśli ktoś szuka to znajdzie też tu okulary oraz 'maskę' do spania.
Z pewnością ubraniom należy się ocenka: 10/10


Rzeczy:


Rzeczy są spoko.
Najbardziej podobają mi się te kubeczki ale spodziewam się,
 że jak się je wstawi do pokoju to będą małe.
Przyznam, że się zdziwiłam, bo posiadam aż 3 rzeczy z tego motywu.
Są ładne i tanie więc polecam.
Ocena: 9/10


Animacje:



A oto animacje.
Przy okazji możecie zauważyć mój look, tak mi się spodobał, że zgłosiłam go do konkursu
możecie głosować na niego xd.
Już jedną z tych animacji kupiłam, ponieważ była tania i fajna.
Napisałam do Oliwi, żeby kupiła dwójeczkę to zrobimy serce xd
Bardzo mi się podobają te animki a na dodatek są tanie.
Ocenka: 10/10


Tło:


Tło też jest fajne!
Moderatorzy trafili w mój gust jak i wielu użytkowników.
Większość tła zajmuje podłoga na której są panele.
Dalej możemy zauważyć krzesełka, stół, fotele, blat, obrazy, światła itd.
Kosztuje ono 400 sc i sądzę, że nadaje się do filmów.
Sama myślę nad jego kupnem.
Zdradzę Wam, że szykuje serie na święta.
Ocenka: 10/10



Ogólna ocena:

9,7/10



~Kamcia

2 komentarze:

  1. 'goals' to po angielsku cel :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem :) Ale według msp oznacza moc przyjaźni. Pozdrawiam :*

      Usuń