profilki

poniedziałek, 19 września 2016

| Danger Squad + Ocenka |

Siemka.
Wybaczcie, że dawno nie było postów ale
internet "padł" i odblokowali mi dopiero dzisiaj.
Tak będzie co miesiąc niestety.
Ale przejdźmy do nowego konkursu!
Danger Squad na polski Legia Niebezpieczeństwa.

Wygląda to tak:





Coś czuję, że będzie ciekawie! :)


No więc ciuchy:






No więc... Naprawdę to znalazłam kilka rzeczy dla siebie. Niestety żadne włosy nie przypadły mi jakoś bardzo do gustu. Ogólnie to bardzo podobają mi się te buty led. I tutaj muszę się Wam pochwalić.. c: Właśnie dziś w dzień pisania tego posta doszły mi te buty i dokładnie teraz zapaliłam je sobie w takie kolory jak na MSP. Co za zbieg okoliczności. Ale wracając do ubrań to też podobają mi się spodnie.
Ocenka to: 7/10



Rzeczy:





Emm... Nie ma jakiegoś "szał ciał" :D Ale myślę, że nie jest źle.  I nie chcę się jakośrozpisywać tutaj więc przejdę od razu do oceny XD
Ocenka: 5/10




Animacje czyli coś co bardzo lubię:





I tak.. Animacje są dość drogie :// Ale podobają mi się! Chyba skuszę się na tą za 375 sc.
Ocenka: 8/10



No i tło:





Hmm... Czy ja wiem? Myślę, że do artów i filmów się będzie nadawać i nie jest takie złe... Ale czy jest ono jakieś super? Nie sądzę. Ten deszcz i wypadek trochę mnie przytłaczają (xd).
Ocenka: 6/10




Ogólna ocena pisemna:
Myślę, że nie był to jakiś super konkurs. Oczekiwałam bardziej unikatów XDD Ale no nie będę już narzekać. Na tle się bardzo zawiodłam. Miałam nadzieję, że znajdę jakieś któremu znowu dam 10/10.
Ale no cóż, jakieś superowe ocenki się nie posypały.
Dam tutaj 6/10 za cały konkurs.

Przygotowałam dla Was jeszcze look:
























I jeszcze tak organizacyjnie to posty pewnie bd wychodzić co dwa, trzy dni, bo mnie cisną w szkole XD


~Kamcia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz