profilki

czwartek, 22 września 2016

| Tydzień UNIKATÓW 2016 |

Hej Wszystkim!
Nie mogłam się doczekać aż wrócę ze szkoły żeby napisać ten post.
Nareszcie jest... TYDZIEŃ UNIKATÓW.
Mój PIERWSZY tydzień unikatów.
Tak...
Jestem na MSP od 2013 i to mój pierwszy tydzień uni.
Pamiętam, że w 2014 byłam na tygodniu unikatów ale nie wiedziałam, że to
jakieś ważne i nic nie kupiłam :'D

No dobra zacznę od pokazania wiadomości Pixi Star która pokazuję się wszystkim od razu po zalogowaniu:




"Okładka":


Wygląda zachęcająco. W tle możemy zauważyć stare MSP. Na obrazku przedstawione są trzy postacie ubrane w unikaty. Czy tylko moim zdaniem ten chłopak z tyłu wygląda śmiesznie? Miałam nadzieję, że w unikatach znajdzie się ta sukienka i się nie pomyliłam, bo jak możecie za chwilę zobaczyć można ją nabyć.




Ciuchy:

Męskie:









Kobiece:






Bardzo się cieszę, bo są aż cztery strony u nas dziewczyn i jest wiele rzeczy które chcę tu nabyć.  Jest wiele fajnych unikatów i przyznam Wam się, że kupiłam aż tyle uni, że mam je aż na 8 stronach w ciuchach! Poprawiam ten post po zakupię i dlatego tutaj to pisze XD Szczególnie dużo mam tych kostiumów i fejkowych tatuaży.  A co do ciuchów chłopaków... Mają tylko trzy strony i ich uni mi się nie podobają.
Ocenka: 10/10


Rzeczy:



Rzeczy nie są złe i myślę, że coś kupię. Co do tego lustra to jest troszkę drogie ale podoba mi się. Nie będę się tutaj rozpisywać ale napiszę po prostu podobają mi się.
Ocenka: 10/10


Animacje:



Powiem tak. Nie ma "WOW". Ale bardzo mi się podobają. Szczególnie ta za 500 sc. Niby zwykłe animacje ale nadają się do statusu a ja za często nie robię filmów itp.  Są dość tanie i normalne. Dobrze, że moderatorzy nie zrobili jakichś animacji typu "Wow tydzień unikatów". Zrobili je na normalnie i mi się podobają.
Ocenka: 10/10



I tła:


Tym razem otrzymaliśmy dwa tła. Jedno jest dla vip a drugie nie. Jak trudno nie zauważyć główny motyw to stare MSP, bo nic więcej te tło nie zawiera ale jest bardzo fajnie. Niedługo może zrobię post o starym Moviestarplanet, bo to bardzo fajny temat na post i myślę, że Wam by się spodobał.
Ocenka: 10/10


Ogólna ocena do całego tygodnia unikatów:

10/10

 


I to wszystko :) Zrobię dla Was jeszcze dzisiaj jakieś posty. Może dwa, a może jeden. Zobaczy się a na razie zachęcam do wejścia na MSP i poszukania czegoś fajnego dla siebie w tych rzeczach, bo naprawdę się opłaca, bo są tanie rzeczy. Tatuaże nawet po 50 sc.




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz