profilki

poniedziałek, 5 września 2016

| Niemieckie MSP |

Hejka naklejka :**
Dziś postanowiłam napisać o Niemieckim MSP!

No więc bez zbędnego przedłużania zakładam sobie konto..
Wszystko normalnie.
Logujemy się i pierwsze co zauważyłam to ten dziwny znaczek:






Ale okazuję się, że to zwykłe kontakty czy coś tam XD

Wchodzimy w Highscores!

 No i na pierwszym miejscu znajduję się Kurzfilme. Ma ona aż 85 lvl!  Z tego co pamiętam nasza juna ma o 10 lvl mniejszy... Ale wynik juny jest bardzo duży tak jak naszej Niemki.

Jeśli chodzi o największą ilość sc to nie była to koleżanka z 5 miejsca..

Był to kolega który ma 39 lvl.




Jeśli chodzi o zdjęcia to...



Nic nadzwyczajnego.. Jest nawet Violetta za którą osobiście nie przepadam.  Zdjęcie z pierwszego miejsca ma 1517 like.


Artbooki:

 Tutaj też nic nadzwyczajnego... Artbook który ma najwięcej lovków czyli 7538 nazywa się "Kennst du diese" zrobiła go Phoebe słynna ze stacji Nickelodeon grająca w serialu Grzmotomocni Phoebe.
Ma tutaj swoje konto jak np. Nickelodeon i Bella (z Bella i Buldogi).



Oto screen z jej pokoju. Gdy zaprosimy ją i tych innych do znajomych dostaniemy 4 prezenty i zostaniemy od razu zaakceptowani.





Postacie za które dostaniemy prezenty:



                                         Spangebob.. Ciekawe dlaczego z czapką świąteczną?


Szkoda, że na polskim serwerze nie ma takich prezentów.

Udało mi się jeszcze spotkać clausa i Linzil:







A tu Phoebe po przyjęciu mnie do znajomych:





Zawsze gdy wchodzę na MSP jest aktywna.. Nie to co inni Nickelodeon itp.



Postanowiłam jeszcze sprawdzić kluby...




Klub z największą ilością członków ma ich 21663 to dużo. Ale jednak ten wynik nie pobija Ady Skon.
Jedyne co zastanawia mnie to, to, że ten klub nie ma założycielki.
Jestem  na MSP od 2013 ale nie wiem czy tak można XD
Piszcie w kom :**





I tym akcentem kończę dzisiejszego posta :** Mam nadzieję, że się spodobał!


~Kamcia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz