profilki

czwartek, 8 września 2016

| Black 2 School + Ocenka |

No hejka :)
Piszę już drugi post dzisiaj i mam nadzieję, że wam się spodoba.
Nie wiem czy dziś czy wczoraj (bo wczoraj nie byłam na msp) ukazał się nowy konkurs
ale ważne, że jest :)
Konkurs nazywa się  "Black 2 School" co na polski znaczy "Mroczny Powrót do szkoły".


Wygląda to tak:


Sam konkurs od razu po obrazku bardzo mi się spodobał. Coś czuję, że posypią się dobre oceny :D


Zacznijmy od ciuszków:







Same cióchy bardzo mi się spodobały ale jeszcze na początku wytłumaczę o co chodzi z tą zaznaczoną bluzką na ostatnim zdjęciu. Słyszałam, że ta bluzka zapowiada, że niedługo się zbliża tydzień unikatów! Meega się z tego cieszę i już wiem, że kupię wszystko co będzie na półkach. Mam nadzieję, że pojawią się
rzeczy które najbardziej chciałabym kupić ale o tym w poście z Uni ♥ Więc wracając do ciuchów to bardzo mi się spodobały choć kilka rzeczy nie jest jakichś super :D
Ocenka: 7/10


Teraz czas na rzeczy:






Jak widzicie na przedstawionym powyżej obrazku też zaznaczyłam w serduszko jedną rzecz. Jest to piórnik który chyba też oznacza tydzień uni ♥ Przebolewam, że nie jestem VIP, bo bardzo chciałabym go mieć :c
Wracając do rzeczy to nie jest aż tak źle. Nie są drogie i myślę, za np. tablica może się komuś przydać do domu.
Ocenka: 5/10


No to teraz animacje:





Animacja która zasłonięta jest gwiazdką nie pochodzi z tego konkursu. Ale jeśli chodzi o te animacje (heh moja Moviestar zamknęła oczy) bardzo mi się podobają! Przypominają mnie na lekcji XD Nie no żartuję. Są bardzo tanie.
Ocenka: 7/10



Tło:




Tło mega mi się podoba i sądzę, że w wielu filmach znajdzie swoje miejsce. Bardzo podoba mi się te połączenie kolorystyczne. Te tło nie jest bardzo drogie kosztuje zaledwie 450 sc i myślę, że watro je kupić.
Ocenka: 10/10 


Ogólna ocena pisemna:
Konkurs bardzo fajny, szkolny. Choć jest taki trochę w stylu EMO (czy jak to tam)  bardzo mi się podoba.
Stworzyłam dla was jeden look który zaraz zobaczycie ;* 

Myślę, że ten konkurs zasługuję na ocene 8/10! 


Look:


Druga wersja kolorystyczna:

  


Tutaj inspirowałam się troszkę  Nanami Chan, którą oglądam na youtubie. 



~Kamcia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz