profilki

czwartek, 22 września 2016

| Selena Gomez |

No hejka!

To już  drugi pościk z tej serii i dziś zrobię look na Selenę Gomez.
Moja siostra ją lubi i dlatego o niej pomyślałam.

No więc zdjęcie Seleny:






Wybrałam to zdjęcie, ponieważ od razu skojarzyłam je z ubraniami z MSP i wiedziałam, że nie będzie bardzo trudno. Sel na zdjęciu jest ubrana w czarną sukienkę z prześwitującymi rękawami w kropki i czarne szpilki. Co do włosów to są krótkie i rozpuszczone. No więc do roboty!



Look:




















 Koszt: 1525 sc
Nie mogłam znaleźć odpowiednio ciemnego koloru włosów i uznałam, że muszę wybrać czarny, ponieważ będzie najbardziej pasował. Sukienka nawet wygląda na tą ze zdjęcia ale nie jest aż tak bardzo rozkloszowana z dołu. Ale coś jeszcze z tym zrobię. Buty to po prostu czarne szpilki.




Co zrobić, żeby dół był bardziej rozkloszowany?

Wchodzimy do sklepu i wybieramy spódniczkę która nam odpowiednio rozkloszuje dół. Wybieramy kolor ten co w sukience i sprawdzamy czy za bardzo nie widać różnicy.

Ja do looka wybrałam tą:







Look ze spódnicą:




Nie sądzicie, że teraz wygląda podobniej?  Teraz kosztuje trochę drożej, bo 2000 sc ale jeśli ktoś chcę wyglądać jak Selena no to myśl, że się opłaca. Piszcie w komentarzach która stylizacja waszym zdaniem jest lepsza i kogo chcecie w następnym poście!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz