profilki

poniedziałek, 17 października 2016

| Zayn Malik |

Cześć Wszystkim!
Dawno na moim blogu nie było serii "Stylizacje Celebrytów",
więc uznałam, że dziś napiszę o tym.
Były już 3 stylizacje dla dziewczyn więc postanowiłam zrobić
coś dla chłopaków. Wybrałam Zayna..
Napiszcie mi koniecznie w komentarzu kogo chcecie w następnym poście!!


Zdjęcie Zayna:

 
Wybrałam to zdjęcie. Jest jeszcze z czasów One Direction. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Nie mogłam znaleźć normalnego zdjęcia na którym Zayn stał by cały.
Więc wybrałam te. Jest dość łatwe ale szczerze zajęło mi to z 20/30 min.


Efekt końcowy:


Koszt: 2725 sc
I oto cała stylizacja. Nie jest jakaś idealna ale się starałam.  Nie mogłam znaleźć włosów w których można by było zmienić kolor jednego "loczka" z przodu xd Nie było również bardziej pasującego tatuażu więc wybrałam ten. Wybrałam do stylizacji czarne, stojące włosy, białą koszulkę z napisami, naszyjnik na długim łańcuszku, czarny tatuaż, czarne dresy i białe, sportowe buty. Napiszcie w komentarzu jak Wam się podoba stylizacja.



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz