profilki

czwartek, 8 września 2016

| My Look |

Siemka.
Uznałam, że czasem trzeba coś skończyć...
I uznałam, że...

Nie chcę już robić szkolnych looków! :D
Teraz będą  różne looki.
W każdym poście "My Look" pojawią się trzy looki, które nie będą miały drugiej
wersji kolorystycznej.


Pierwszy look:

                                                          
Koszt 2275 sc
Te rajstopy i buty będą w każdym z trzech looków. Bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że Wam też. Uznałam, że użyję czarnego i widnego różu. Myślę, że kolory bardzo do siebie pasują.


Drugi look:


Koszt: 3525 sc
Jak widzimy dół znów się powtarza.. XD Tym razem postawiłam na sukienkę i włosy spięte w kucyk na bok. Kolory myślę, że też do siebie pasują.


Trzeci look:

 

Koszt: 2025 sc
To zdecydowanie mój ulubiony look ♥ Choć już gdy go sobie kupię to pewnie bez włosów, bo myślę, że idealnie do tego stroju będą włosy spięte w kucyk ale moje ideały były dla VIP a chciałam dla was wybrać coś nie dla VIP. Tutaj dominuje kolor czarny. Co mi nie przeszkadza i pasuję do konkursu który obecnie mamy na MSP.



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz