profilki

wtorek, 6 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ 12 Page Challenge |

Cześć, hej, siemanko!
Dzisiaj jest wtorek, 6 grudnia i mam bardzo dobry humor!
Przygotowałam dla Was dziś oczywiście prezent z kalendarzu adwentowego i znów challenge!
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Zapraszam! :)






Dziś otrzymaliśmy lampiony!
Są ładne ale... Mogły by być większe.
Już na obrazku wyglądają na małe a co dopiero w pokoju... Nie jestem do końca zadowolona.
W sumie to nie miejmy do msp jakichś wyrzutów, w końcu się starają :D
Ale przynajmniej są ładne. A wy co o tym sądzicie? Odpowiada Wam taki prezent?






⛄12 Page Challenge⛄

 O co chodzi w tym challengu? Na początku musimy wylosować liczbę na stronę losowe.pl i losujemy liczbę. Jak możecie zauważyć po tytule ja wylosowałam 12. Potem wchodzimy w sklep z ciuchami i kolejno wchodzimy w bluzki przechodzimy na stronę 12 i wybieramy najładniejszą naszym zdaniem. I to samo z zakładką ze spodniami, butami itd. Zrozumieliście? Mam nadzieję, że tak.



 Bluzka którą wybrałam kosztuje 450 sc. Trafiłam na słabą stronę... Mało rzeczy mi się tu podobało.


 Tym razem wybrałam spódnicę. Do prawdy nie jest ona najładniejsza ale gdy ją wybierałam myślałam o tym, że może będzie pasować do bluzki. Kosztuję 550 sc.


Tak samo jak poprzednio nie mam za fajnego wyboru. Te szpilki są chyba najlepszymi butami pasującymi do twego stroju. 




Czas na akcesoria. Postanowiłam, że wezmę jokera. Lubię jokery kogoś to obchodzi? :D.





No i już ostatnie włosy! Z tej strony jestem bardzo zadowolona. Trafiłam na jedne z moich ulubionych włosów i oczywiście je wybrałam.


⛄Efekt⛄


 Przyznam szczerze, moja stylizacja jest okropna! Nic do siebie nie pasuje. Normalnie jak i kolorystycznie. Wyglądam jak bym na siłę chciała stać się modna. Wygląda to śmiesznie.
Oceniam ten look na: 0/10 :D 


⛄Inne wersje kolorystyczne⛄ 


 






















Przyznam, że w takim wydaniu te stylizacje całkiem mi się podobają. Ta pierwsza od lewej strony jest w świątecznych kolorach. Tak postanowiłam, bo w końcu to POSTMAS! Druga zaś przedstawiona jest w czerni i niebieskim odcieniu. Włosy są brązowe. Choć ta spódniczka nie pasuję idealnie do tej bluzki to jest spoko! Ta stylizacja zawiera 5 rzeczy i kosztuje 2650 sc.
Tym razem ocena to: 7/10




~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz