profilki

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

| School Look #1 |

No hejka ;*
Mam dzisiaj dla was 2 stylizacje szkolne ;)
Niestety już za 3 dni będziemy znowu chodzić do szkoły ;-;
Ale już bez zbędnego pisania przejdźmy do pierwszej stylizacji.

 
                                                   
                                                     (Moja Moviestar zamknęła oczy XD)





Koszt: 3075 sc.
Taki dość wiosenny look chodź zbliża się jesień.
Ale mi ogólnie się bardzo podoba i mam nadzieję, że Wam też.






 Kolory:




Druga wersja kolorystyczna:





Kolory:





Teraz czas na drugi look:




 Koszt: 3125 sc
Również jest bardzo wiosenny i zawiera 6 rzeczy. W tej stylizacji można zauważyć plecak... Na szczęście nie pełen książek XD

Kolory:




Druga wersja kolorystyczna: 



Bardzo podoba mi się ten błękit i moim zdaniem ta wersja kolorystyczna jest lepsza od poprzedniej.

Kolory:



I tym akcentem kończę pisać posta :D 
Może jeszcze dzisiaj coś napiszę.


~Kamcia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz