profilki

niedziela, 30 października 2016

| Hack By Ayano?! |

No cześć!
W tym poście postanowiłam poruszyć temat "Hack By Ayano".
Zapraszam do czytania!

Wczoraj gdy oglądałam zdjęcia innych użytkowników zauważyłam komentarz
w którym użytkowniczka zapraszała do obejrzenia jej filmu o Hack By Ayano.
Postanowiłam go sprawdzić.




Co to w ogóle jest?!
Hack By Ayano miał być zamiennikiem "Hack By Lisa".
Kompletnie nie wiem skąd go pobrać ale wiem jak on działa więc już Wam o tym opowiadam.
Gdy już pobierzemy Hack By Ayano normalnie w niego wchodzimy.
A tutaj jest pierwsza podejrzana rzecz.
Hack 'działa' tylko od +6 lvl.
Ale czemu? Po co Ayano zrobiła go tak? 
Przecie Hack By Lisa był normalnie od 0 lvl. 
Gdy jeśli jednak wpisze ktoś swój login oraz hasło z konta na którym ma 6 lvl,
a potem to zatwierdzi to pokaże mu się okienko z napisem "Error" czy coś takiego.
Ale nadal mamy pytanie dlaczego? 
Gdy wpiszemy swój login i hasło automatycznie na gmile Ayano przychodzi wiadomość z naszymi danymi.  

 Po czym ona wchodzi na nasze konto i zmienia hasło.
Chyba był też taki przypadek, że jeden użytkownik został usunięty przez Ayano ale nie jestem pewna.
Ayano miała lub ma konto na YouTube. 
Próbowałam je odnaleźć ale zostało ono chyba usunięte.
Miała ona na nim mnóstwo filmików z hackowania.



Zdjęcie znalazłam w grafice Google.

 Wiele osób mówiło, że Ayano to kirka.
Kirka mówi, że Ayano to jest jest jej siostra która wcześniej była Hell Of Yandere.
Komu wierzyć? 
Tego nie wiem.
Ale wiem, że ten hack na pewno nie jest bezpieczny i nie używajcie go.

Linki do filmików o Ayano:
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK
CLICK

Takich filmów jest pełno!
I możecie sobie jeszcze powyszukiwać jeśli chcecie się dowiedzieć więcej.
Ale ja się już teraz z Wami żegnam!
 Do napisania!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz