profilki

poniedziałek, 5 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ Christmas Things Challenge |

Dobry wieczór!
Po raz kolejny przychodzę do Was z Postmas.
Bardzo dziękuje Wam za to, że tak ciepło przyjęliście tą serie.
Widzę po wyświetleniach, że już niedługo wybije mi 2k wyświetleń!
Jesteście kochani ♥
Zapraszam do czytania! :)








Nie wiem jak Wam... Ale mi dzisiejszy prezencik się bardzo podoba!
Jest to czarna bluzka. Jej długość jest w porządku. Jest trochę na budowę męską ale ja takie lubię.
Na bluzce widnieje biały renifer z wielkim, czerwonym nosem i rogami w paski.
Muszę przyznać, że jest słodki!
Niestety nie pasuję mi do świątecznego nastroju przez ten czarny kolor.
Nie mam jej do czego założyć, ale coś na pewno wykombinuję.




⛄Christmas Things Challenge⛄

Zasady challengu są bardzo proste. Należy wybrać trzy rzeczy które kojarzą nam się z Bożym Narodzeniem! Wspomnę jeszcze, że wymyśliła go Mondi z bloga mondye.blogspot.com. Polecam jej bloga!


⛄Nominacje⛄ 

♥ Paulinę z bloga delfineq177-msp.blogspot.com.
♥ Wszystkich chętnych do wykonania tego challnege!



⛄Choinka⛄ 



Wybrałam bardzo klasyczną roślinę kojarzącą się ze świętami. Oczywiście jest to cudna choinka. Moja stylizacja zawiera 4 elementy z których głównym są lampki na głowę. Wybrałam je w kolorze: niebieskim, żółtym, różowym i czerwonym, oczywiście przewód jest zielony.  Sukienka również jest zielona ale ma kilka czerwonych i niebieskich elementów. Buty są na średniej podeszwie i mają czerwone kokardki. Włosy są zwykłe, brązowe. Całość kosztuję 2150 sc i nie zawierza ubrań dla vip.  Look mi się bardzo podoba i uważam, że udało mi się pierwsze odwzorowanie.


⛄Prezenty⛄ 




Szczerze mówiąc nie byłam przekonana do odwzorowywania prezentów. Są one na ostatnim miejscu kojarzących mi się ze świętami rzeczy. Myślałam o kolędach, miłości, Wigilii, pierwszej gwiazdce, Kevinie... Ale jak to odwzorować? Więc uznałam, że tylko one mi zostają. Moja stylizacja składa się z kokardki w kolorze czerwonym z kilkoma zielonymi elementami, włosów w kolorze brązu, splecionych w warkocze, bluzki na długi rękaw z kilkoma świecącymi  cekinami kropeczkami, zielonych spodenek z czerwoną koronką, szelek oraz Creeperettes. Kosztuje 2700 sc i sumując wszystkie ubrania zawiera 6 elementów.
Jak na mój gust jest ok ;)


⛄Wianek⛄


Co do zdjęcia wianka to dodam jeszcze, że nazwa domeny jest zamazana, bo nie miałam zamiaru niczego tu lokować :D Uznałam, że koniec z odcieniem zieleni. Ta stylizacja zawiera bardzo ładny, nasycony niebieski oraz biały. W jednym miejscu jednak pojawił się zielony, ale tak musiało być. Tym razem zacznę od dołu. Na nogi założyłam Ms niebieskie pantofle. Sukienka nazywa się Snowflakes i jest z tego tygodnia. Włosy są długie, za pas oraz kręcone. Na zawiniętej grzywce widnieje niebieska kokardka z kilkoma zielonymi liśćmi i białymi kwiatami. Co do całego challenge to sądzę, że jest udany i mam nadzieję, że Wam się podobały  moje stylizacje. Zapraszam do podjęcia wyzwania! Do jutra. Hej ♥



~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz