profilki

sobota, 3 września 2016

| School Look #5 |

Hejka.
Jednak postanowiłam napisać dla was kolejny
post. Pamiętajcie, że 5 rzeczy z l.ż. nadal możecie dostać.
Szczegóły w poprzednim poście.


Stylizacja:

Koszt: 2330 sc
Stylizacje ukradłam mojej przyjaciółce Oli ♥ Mam nadzieję, że nie jesteś zła i jeśli to czytasz to Cię pozdrawiam. Zmieniłam tylko buty. Nie sądzę, żeby była to jakaś bardzo szkolna stylizacja ale uznałam, że ją tu umieszczę. Fryzura to dwa kucyki. A na siebie moja "modelka" zarzuciła bluzę i założyła buty ze skarpetkami.  Pod oczami ma dwa białe "kółeczka".


Kolory:









Druga wersja kolorystyczna:

Tutaj postawiłam na taki zielony. Myślę, że wygląda całkiem spoko i dobrze spisuję się w tej stylizacji.


Kolory:








Trzecia wersja kolorystyczna:

Pewnie zdziwiliście się, że jest jeszcze 3 wersja kolorystyczna ale to dlatego, że nie będzie drugiej stylizacji. Tu postawiłam na błękit. Oli wersja była trochę jaśniejsza ale ja wybrałam ten. Bardzo podoba mi się ten look.


Kolory:







~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz