profilki

piątek, 18 listopada 2016

| Youtubers Challenge |

Cześć :)
Obiecałam, więc już macie posta.
Tym razem przychodzę do Was z youtubers challenge.
Bardzo się cieszę, że go robię, bo temat youtuberów jest mi bardzo znany.

⏩Zadasy⏪
Na stronie www.losowe.pl musimy wylosować trzy litery.
♥ Odwzorować youtuberów zaczynających się na wylosowane litery.


⏩Nominacje⏪
♥ Redaktorkę z tego bloga Anię.
♥ Wszystkich chętnych do wykonania tego challenge.
  

Wylosowane litery: 


 litery losowałam wcześniej, bo post miał być wcześniej




⏩N: Nanami Chan⏪




⏩Odwzorowanie:⏪ 

  
Z tą literą miałam wielki problem.
Ubolewałam którego youtubera wybrać, ponieważ mam dwóch ulubionych.
Naruciaka oraz Nanami Chan. Ostatecznie wygrała Olga.  
Ją oglądam znacznie krócej.  
 Stylizacja prezentuje się tak. Niestety kolor bluzki nie chciał być bardziej czarny xd.
Nie mogłam też znaleźć spodenek z ładnymi rajstopami oraz 
jakiegoś malunku na twarz.
Myślę, że całkiem nieźle mi poszło, cała kreacja kosztuje 3350 sc i zawiera 6 elementów. 



 ⏩J: JDabrowsky ⏪



⏩Odwzorowanie:⏪ 



Z tym odwzorowaniem nie miałam problemu, jak i z wybraniem youtubera.
Było dość łatwo. A stylizacja prezentuje się tak.
Zawiera 4 elementy tak naprawdę pięć, nie wiem czemu nie zmieniłam włosów.
Kosztuje 1775 więc tanio.
Sądzę, że jest OK! :))



 ⏩A: Adrianna Skon⏪



⏩Odwzorowanie:⏪ 



Nie udało mi się znaleźć innego zdjęcia niestety, więc musi być te.
Odwzorowanie nie jest idealne.
Widać to od razu.
Ta bluzka była moim zdaniem najlepsze.
Niestety nie było takiej w paski więc jest w księżyce.
Spodnie Ady także nie maja dziur, a na moim odwzorowaniu maja.
Jedyne co mi idealnie pasuję to włosy :))
Są jak najbardziej Adrianny.
Moim zdaniem jest dobrze, ale mogło być lepiej!
Challenge uważam za wykonany!







~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz