profilki

wtorek, 25 października 2016

| Impersonate Yourself Challenge |

Witam ponownie!
Tym razem przychodzę do Was z Impersonate Yourself Challenge

Zasady:
Challenge ten jest bardzo prosty.
Należy odwzorować siebie.

Nominacje:
Nominuję wszystkich chętnych do wykonania tego challenge.


Efekty końcowy:


Cała stylizacja  prezentuje się tak. Kosztuje 2750 sc i zawiera 6 elementów.
Wybrałam ubrania które mam teraz na sobie.
Niedawno wróciłam ze szkoły a dziś był apel i w nim uczestniczyłam, więc byłam ubrana na galowo.
W domu zmieniłam tylko spódnice na legginsy, bluzki nie zmieniałam :D
 Dlatego na zdjęciu mam czarne legginsy i białą bluzkę.
Moje włosy są długie i proste prostowałam je , co do koloru to jest on bardzo bliski do tego z msp.
 Na mojej ręce znajdują się dwie czarne bransoletki, a na szyi  naszyjnik z sercem
Butów też nie zmieniałam. Jestem teraz w balerinkach więc spróbowałam takie znaleźć i są prawie takie same.



~Kamcia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz