profilki

piątek, 14 października 2016

| Pink Flamingo + Ocenka |

No hejka :))
Wróciłam z Częstochowy i wracam do regularnego pisania.
Dziś mam dla Was post na temat nowego konkursu na Moviestarplanet.
Możecie się spodziewać też dzisiaj posta o zadaniach Halloweenowych.

Okładka:


Okładka prezentuję się tak.
Sądzę, że ciekawie. Mi to przypomina jakąś magiczną krainę c:
Można zauważyć trzy postacie. Sądzę już po okładce,że ubrania nie będą jakieś szałowe,
a animacje już wydają mi się fajne.
Przejdźmy dalej.



Ubrania:





Przyznam, że się zawiodłam.
Ubrania są słabe. Podoba mi się tylko kilka rzeczy...
 A są aż 4 strony ciuchów. Prawie wszystkie ubrania się świecą i są takie brokatowe.
 Nie lubię takich ubrań...
Już na początku przyznałam, że ubrania nie będą szałowe ale są gorsze niż myślałam.
 Ocenka: 2/10



Rzeczy:


Co do rzeczy...
To bardzo mi się podobają!
Jest pełno słodkich flamingów.
Podoba mi się bardzo ten obraz. Jest taki kolorowy :D
Ocenka: 8/10



Animacje:


Super. Po prostu super!
Uwielbiam animacje i te podobają mi się bardzo.
Szczególnie te z balonami...
Ale z flamingami też są fajne.
Chyba nie mam nic tutaj więcej do powiedzenia.
Ocenka to: 9/10


Tło:


Jak już wspominałam przy okładce takie tło przypomina mi magiczną krainę.
Jest bardzo klimatyczne i romantyczne.
Możemy zauważyć góry, różową trawę, niebo z gwiazdami, płot i dróżkę.
Tanie i ładne tło. A takie lubię!
Ocena: 10/10



Ogólna ocena:

7/10


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz