profilki

czwartek, 29 września 2016

| Sweet Dolls + Ocenka |

Witam Was :))
Niestety unikaty musiały się kiedyś skończyć i dostaliśmy normalny konkurs.
Jestem zła, ponieważ wczoraj doszedł jeszcze jeden bardzo fajny unikat a ja go
nie zauważyłam. A wy kupiliście sobie wczoraj jeszcze unikaty?
Dzisiaj mam dla Was do oceny różowy konkursik
o nazwie "Sweet Dolls" co na polski oznacza "Słodkie Lalki".


"Okładka":





Róż, róż i jeszcze raz róż! Bardzo podoba mi się ten motyw.


Ciuszki:





Co do ciuchów to jedna lub dwie rzeczy się powtórzyły. Ale ciuchy bardzo mi się podobają. Są takie słodkie i różowe. Można znaleźć prześliczne sukienki, buty i jokery. <-- To wszystko najbardziej mi się podoba. W ciuchach można znaleźć też torebkę, kapelusz czy kolczyki. Jak Wam się podobają ubrania? Bo mi bardzo.
Ocenka: Jestem zmuszona dać 10/10!




Rzeczy:





Gdy robiłam zdjęcie akurat zniknęły gwiazdki za 4 diamenty. Rzeczy są tanie ale też się powtórzyły. Nie zachwycają mnie jakoś bardzo.  Najbardziej przypadł mi do gustu ten koszyk za 250 sc.
Ocenka: 5/10



Animacje:





Animacje po raz kolejny bardzo mi się podobają.  Niektóre są tańsze, a niektóre droższe ale myślę, że opłaca się je kupić. Polecam animacje z koszykiem :') A tak przy okazji. Pochwalcie się w komentarzu ile macie animacji!
Ocenka: 10/10




Tło:





Tło bardzo, bardzo mi się podoba. Przedstawia różową łąkę kilka drzew i niebieskie niebo. Szkoda, że nie kosztuję trochę taniej, bo szkoda mi sc (xd) ale może je zakupie. Tła przeważnie podobają mi się. To tak jak animacje. Nie wiem dlaczego :D
Ocenka: Oczywiście 10/10




OCENA DO CAŁEGO KONKURSU:

8/10


Dzisiaj już pewnie nie wrzucę posta, bo muszę się pouczyć do 2 sprawdzianów które mam jutro. 
Miłego dnia!










~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz