profilki

wtorek, 6 września 2016

| Pixi Star to hackerka? |

Hejo :D
Postanowiłam napisać krótki pościk na temat
"Czy Pixi Star to hackerka?".
Wiele osób sądzi, że tak, że zhackowała Samanthę Extra.
A co jest prawdą?
Przekonajmy się.
Ja już swoje wiedziałam ale musiała napisać jeszcze
do modów.
I mi odpisali! Nie pokażę wam całego meila, ponieważ zapytałam
się jeszcze o inne rzeczy które będą w następnych postach c:

Pokażę wam jedno zdjęcie które dla większości było dowodem, że Pixi to hacker:


No więc.
Co napisali mi modzi?

Pierwszy  meil:



Przy tym emeilu byłam trochę zaszokowana. Napisali mi rzeczy o których nie pisałam ale napisał mi, że Pixi i Zack (choć o nim nie pisałam) są bezpieczni.
Zdziwiłam się trochę, ponieważ jest tam mnóstwo błędów (w tym wypadku złączonych wyrazów) wystarczy się przypatrzeć!

Po tym meliu postanowiłam napisać drugi...
I napisała mi (tym razem jakaś Joanna) krótką odpowiedź.



Obaj modzi potwierdzili, że Pixi to NIE HACKER i Samantha została po prostu zastąpiona przez Pixi ;)



Mam nadzieję, że ten post rozwiał wam wszystkie
wątpliwości ;*



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz