profilki

niedziela, 9 października 2016

| My Look |


Hejka :))
Dzisiaj mam dla Was kolejny post My Look. 
Łącznie zobaczycie 6 stylizacji.
3 dla dziewczyn i 3 dla chłopaków.
No to zapraszam do czytania!



Pierwsza para:

   





















                Koszt: 2125 sc + VIP                                                                                     Koszt: 2175 sc
I oto pierwsze dwa looki. Kolorystyka jest taka sama. Czarno-biało-miętowa. Nie sądzicie, że pary mogłyby tak chodzić? xd  Postawiłam na czarne bluzki z napisem EDM.  U chłopaka na spodnie, a u dziewczyny na rajstopy. Buty są takie same... Ledowe. A włosy mają trochę mięty. Myślę, że looki prezentują się dobrze.

Kolory:








Druga para:



          





















Koszt: 3175 sc + VIP                                                                Koszt:  2775 sc
Zapomniałam wspomnieć wcześniej, że niestety włosy są dla VIP, bo nie mogłam znaleźć innych.  Tutaj odwaliłam pomyłkę xd Można zauważyć, że buty chłopaka mają jedną białą kropkę ale gdybyście chcieli kupić ten look to możecie to zmienić ;) Nie wiem właściwie co to za stroje. Chyba jakieś kombinezony...

Kolory:




 <---- Dla chłopaków.










<---- Dla dziewczyn











Trzecia para:
























Koszt: 1525 sc + VIP                                                               Koszt: 2325 sc
To już ostatnia para. Tutaj wybrała czarny i biały.  Ustaliłam, że czarny będzie chłopak a biała dziewczyna.
Miałam ogromny kłopot przy ustawianiu tych zdjęć, bo nie chciały stać w tej samej lini :D Co do looków to sądzę, że wyglądają bardzo fajnie. Dziewczyna wygląda troszeczkę jak baletnica przez tą spódnicę ale sądzę, że look i tak wygląda bardzo ładnie.


Kolory:






~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz