profilki

czwartek, 1 września 2016

| School Look #4 |

Hejka wszystkim ;)
Na początku chciałabym bardzo wam podziękować!
Założyłam tego bloga chyba 4 dni temu...
Ale już jest wielki od zew!
Serdecznie dziękuje za 200 unikatowych wyświetleń
na blogu.
Cieszę się niezmiernie, że doceniacie moją prace.

A jak tam u was?
Fajny początek roku szkolnego?
U mnie spoko.. :D


Pierwsza stylizacja:






Koszt: 1925 sc
Strasznie podoba mi się ten kolor. A ta bluzka z króliczkiem jest świetna.  Mam nadzieje, że wam też bardzo podoba się ten look!


Kolory:








Druga wersja kolorystyczna:



Tym razem włosy są w kolorze stroju ale mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza ;)



Kolory:





Druga stylizacja:



 Koszt: 1900 sc
Ten sweterek też mi się zawsze mega  podobał, a w komplecie z czarnymi legginsami wygląda świetnie.( Tak w realu też uwielbiam czarne legginsy XD)



Kolory:








Druga wersja kolorystyczna:





Tutaj postawiłam na czerwień, do tego dość intensywną ale moim zdaniem wygląda to spoko.



Kolory:







~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz