profilki

sobota, 15 października 2016

| Przyłapani na hackowaniu?... |

Witajcie moi drodzy czytelnicy! :))
Mam dla Was post o hackach.
Nie wiem jak Was ale mnie interesują takie tematy.
Ale przejdźmy do rzeczy.

Chyba wszyscy znają  juna13  z 1 miejsca z highscores.
Przedwczoraj wydarzyło się coś bardzo dziwnego. Juna miała 81 lvl... Ale nagle podskoczył jej do 83!
Okej, rozumiem, że wbiła by 82... Ale jak w tak krótkim czasie mogła wbić dwa lvl?! Przecież do tego potrzeba kilkanaście a może i kilkadziesiąt milionów fame. Wiele osób oglądało całą sytuacje i juna13 naprawdę nie miała 82 lvl.






Powyżej możecie zobaczyć zdjęcie profilu juny. Czy to możliwe, że zhackowała sobie levele? Czy istnieje działający hack? Charlesem na pewno lvl nie wbiła... Więc jakim programem?  Czy się dowiemy prawdy? Myślę, że na razie nie. Może juna bała się, że jakaś koleżanka z highscores ją prześcignie, bo już julcinka12344  Agee100  mają 81 lvl.

Myślę, że wszyscy pamiętają dramę z hackiem by lisa w roli głównej. Wszyscy oskarżali o to
Króla Shymona, chociaż to nie tylko on zgłosił ten hack.  Shymon wiele razy mówil, że nie używa hacków,
wspominał, że to oszukiwanie gry, że nie znosi tego i, że ktoś musi być płytki, że dodaje sobie wirtualne pieniążki programem. A jak wygląda jego profil?


Musiał naprawdę dużo czasu spędzać na msp, że przez 4 miesiące zdobył 62 lvl. Brawo... Ciekawe tylko czy nie za malutką pomocą hacków? Tak naprawdę to nikt nic nie wie... Wszyscy coś podejrzewają ale nikt nie ma 100% pewności, że to wszystko to prawda.

A wy co o tym sądzicie? Jak myślicie juna13 zhackowała lvl? I czy Król Shymon  po prostu dużo grał w msp i szybko z dobywał levele? Czy taki rodzaj postów Wam się podoba?  Napiszcie mi to w komentarzu! A ja na razie się z Wami żegnam...



~Kamcia

2 komentarze:

  1. Według mnie fajny post xD a co to Juny i Shymona... Oszukują , to widać ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. tak oszukują też to zauważyłam w 2016

    OdpowiedzUsuń