profilki

piątek, 2 grudnia 2016

| POSTMAS ✼ 2 Grudnia |

Cześć moje bałwanki!
Dzisiaj znowu napadało śniegu!
U Was też są tak piękne widoki?
Mamy dzisiaj drugi grudnia i piątek, piąteczek, piątunio!
Rozpoczął się weekend i w końcu mam więcej czasu na pisanie postów.
Zobaczmy co dziś dla Was przygotowałam!



Za dzisiejszym okienkiem adwentowym kryje się...
JEMIOŁA ✼ 
Przynajmniej tak mi się wydaje. Ładnie wygląda ale zapewne będzie małe w pokoju.
To taki podstawowy prezent. Tym razem chyba Msp będzie dawać prezenty w kolorystyce
czerwieni i zieleni. Pamiętam, że w tamtym roku było dużo błękitu.







Dzisiaj dodatkowo... Ocenię świąteczne stroje powyżej przedstawionych Ms.
Pozdrawiam te osoby! Są to moje znajome ✼
Na pierwszy ogień pójdzie kalik10.
Ma na sobie długą czerwoną sukienkę rozkloszowaną od dołu, na ręce założyła biały sweterek.
Na nogi założyła byty o wysokiej platformie. Jej włosy są falowane i mają zielone końcówki.
Na głowę założyła świąteczną czapkę z kalendarza adwentowego, a na policzku ma czarną łezkę.
Ten strój jest całkiem ok. Odrzuciła bym tą łezkę i zmieniła może włosy na inne pasujące kolorystycznie ale bardzo mi się podoba! ♥
Teraz linda123456a! Ma na sobie czerwony sweterek w białe kropeczki, a na szyi naszyjnik który był od razu z bluzką. Do bluzki wybrała czerwone legginsy, a jako obuwie wybrał Feeling Glittery. Włosy proste w odcieniu brązu. Jako dodatki wybrała czerwono białe uszka oraz okulary. Jedyne co bym zmieniła to legginsy. Ale jak poprzednio look bardzo mi się podoba! ♥
I jako już ostatnia Wikusia27991. Jak pierwsza z dziewczyn ma na sobie czerwoną sukienkę z białym sweterkiem. Sukienki różnią się odcieniem. Ta którą teraz oceniam jest o wiele widniejsza. Na nogach ma czarne baleriny oraz długie skarpety bądź rajstopy. Włosy ma również jak pierwsza dziewczyna tylko, że w odcieniach brązu. Na włosach po raz kolejny również mają to samo! Czyli czapkę. Ale Wikusia dodała jeszcze kokardkę. Zdjęłabym kokardkę i zmieniłabym animacje w statusie. Przez te rogi jest bardzo dużo dodatków. Stylizacja jest fajna i świąteczna ♥



I to już wszystko w dzisiejszym Postmas.
Mam nadzieję, że się Wam podobało.
Trzymajcie się, cześć!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz