profilki

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

| Jak zrobić nagłówek na bloga? |

Witam po raz kolejny.
Tym razem pokarzę wam jak zrobić nagłówek.

1. Na msp wchodzimy w artbook, następnie klikamy stwórz nowy artbook i ustawiamy tam swoją postać, wybieramy animacje i strój itp. Jeśli macie coś białego np. skórę, włosy. To w takim wypadku weźcie jednolite tło (jakiego koloru chcecie jak wzięłam różowawe, ponieważ klawisze mam białe XD).  Jeśli chcecie już teraz możecie dodać tekst ale ja nie dodawałam go w tym momencie.







2. Robimy screena czyli inaczej zrzut ekranu.
3. Następnie wchodzimy na stronę sumo paint tutaj macie link >>CLICK<<.
4. Klikamy >>File>>Open From My Computer i wybieramy screena.





5. Klikamy różdżkę. I w jednym momencie klikamy prawym przyciskiem myszy (na tło) i wciskamy Backspace. Nie martwcie się jeśli od razu wam nie wyjdzie mi też na początku nie szło.






6. Jeśli zostały wam  fragmenty tła to robicie z nimi to samo co z tłem.
7. Teraz czas dodać tekst (chyba, że na msp go dodaliście to nie musicie)
8. Klikamy literkę "T" i wybieramy miejsce w którym ma być tekst i piszemy.

9. Ten i następny krok możecie pomijać ale ja odradzam, bo wygląda wtedy gorzej XD
No więc wchodzimy w >>Layer>>Layer Effects>>Stroke  i klikamy na czarny kwadrat i zmieniamy na biały. (Jeśli macie biały tekst zostawiacie czarny)


10. Teraz wchodzimy w >>Layer>>Layer Effects>>Drop Shadow i zmieniamy na takie cyfry jakie ja mam na obrazku, poniżej. Doda nam się cień i z tymi liczbami moim zdaniem wygląda najładniej.





11. Klikamy >>File>>Save To My Computer i zapisujemy!






I gotowe! Nasz nagłówek zrobiony :)
Oto moje dzieło:






Jak pewnie zauważyliście "Ł" ma inną czcionkę... Ale to przez czcionkę XD


~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz