profilki

poniedziałek, 31 października 2016

| Halloween Outfits |

Cześć!
Jest godzina 8 ale ja już biorę się do pracy!
Mam dla Was drugą i chyba ostatnia część Halloween Outfits.
Ale nie martwcie się! Za rok na pewno do niej wrócę.
 Będzie to bardzo krótki post.
I mam tylko strój dla dziewczyny.
 Zapraszam do czytania! :)





















Tak prezentuję się look :)
Możecie pododawać jeszcze dodatków albo je odjąć jeśli nie macie starcoins.
Wczoraj z moją siostrą na msp: gwiazdunia9374 wybierałyśmy sobie stroje na Halloween.
Wybrałyśmy strój wiedźmy a potem na pobocznych kontach zarabiałyśmy, żeby ten strój sobie kupić.
Mi osobiście się on bardzo podoba :)
Jeśli kupicie go w takiej wersji będzie on zawierał 6 elementów w tym: kapelusz, włosy, sukienkę, tatuaż z pająkami, buty. Kosztuje on 3450 sc.
 A i co do twarzy to... Możecie zmienić jej kolor na np. zielony. Ja zostawiam moja twarz tak :D
A wy wymyślcie coś dla siebie.


Jak już wspominałam nie mam stroju dla chłopaka, więc postanowiłam pokazać jakie animacje możecie sobie kupić do takiego stroju.

























Znajdziecie je w kategorii Dzikie & Zwariowane.
Ta z 'kociołkiem' jak widzicie kosztuje 550 sc.
Można ją znaleźć na stronie 10 z tego co pamiętam.  Bardzo mi się ona podoba :)
Drugą animacją jest latanie na miotle.
Można  ją znaleźć na stronie 11 no chyba xd.
Kosztuję o 50 sc drożej czyli 600 sc.
Ale szczerze ta animacja z miotłą mi się bardziej podoba ♥

A Wam? Wybraliście już strój na Halloween? Skorzystacie z mojego pomysłu?
Napiszcie mi koniecznie w komentarzu a ja się z Wami żegnam! :*
 Wesołego Halloween!





~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz