profilki

poniedziałek, 3 października 2016

| VIP za 5 zł - Opinia |

Cześć :))

Dziś przychodzę z postem o VIP  za 5 zł.
Wypowiem się na temat czy warto go kupić czy nie i
napiszę Wam odpowiedzi innych użytkowników.

Co do mojej opini to... Sądzę, że warto kupić tego VIP'a. Na samym początku gry na pewno przyda nam się pomoc. A zresztą porównajcie sobie cenę z najtańszym VIP'em.  11,07 > 5,00. Gdy go kupimy otrzymujemy 1000 sc i 7 diamonds. Szczerze... Mogli by dać 2000 sc lub 1500 sc. Ale da się przeżyć :D Mamy tego VIP  przez tydzień  co myślę, że jest spoko. Dobrze, że nie skrucili do 3 lub 5...  Szkoda, że taką ofertę dostają  tylko nowi użytkownicy, bo bym ją teraz kupiła. Miałam ją raz zakupioną ale nie na tym koncie które mam teraz. Ogólnie to ten VIP nie kosztuje 5 zł ale ja tak mówię, bo jest to kwota  4,92.


Jak wygląda taka oferta?:




Opinie innych: 

Każdej osobie z mojego czatu napisałam:
"Hej. Robię posta na bloga i chciałabym zapytać co sądzisz o vipie za 5 zł na początku gry?"


niezgodnam 

 Sądzę, że jest to bez sensu mi ogólnie to wcale nie podoba się pomysł z vipem ja osobiście jestem temu przeciwna. Moim zdaniem to strata pieniędzy i nic innego.

Emolinaaa

Są tego plusy i minusy. Po pierwsze to nie jest sprawiedliwe, że doszło to niedawno i, że nie każdy coś takiego miał a fajnie, ponieważ każdy mniejszy levelek może się podciągnąć i na kupywać  trochę  ciuszków szkoda, że mogą go kupić tylko początkujący i tylko raz.

DeliMalfoy

Jestem za :) Jak dla mnie to dobry pomysł ;)

lovia323

Myślę, że to jest dobra opcja na ogół sama mam vipa od prawie od początku i ra jest o wiele przyjemniejsza a więc polecam.

madzikka16

Według mnie to dobry pomysł.

Kiyoko Rin 

Jak dla początkujących jest jak najbardziej pomocny, myślę, że w cenie mogłyby być jednak 1500, 2000, 3000 sc.

Wero503

Myślę, że jest fajny, bo niektórych nie stać nawet na normalnego vipa... Więc fajne C:




I to już wszystkie wypowiedzi. Jak można było zauważyć było 6/7 pozytywnych ocen, więc myślę, że ten VIP jest jak najbardziej ok. Co do wypowiedzi to ich nie zmieniałam, nawet błędów xd Jeśli jesteś nowym użytkownikiem to zachęcam Cię do kupna takiego VIP'a!





~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz