profilki

piątek, 2 grudnia 2016

| Frosted Xmas + Ocenka |

No witam Was ponownie!
Chyba ostatnia z wszystkich blogerek robię tego posta.
Dziś ocenię najnowszy, świąteczny konkurs na MovieStarPlanet.
Pewnie wy już zdążyliście się z nim zapoznać ale nic nie szkodzi.
Zaczynajmy!

⛄Okładka⛄


Śliczna! Po prostu śliczna.
Najbardziej urzeka mnie to tło z tylu.
Na pierwszym planie widzimy MovieStar która trzyma w ręce kubek pewnie z gorącą czekoladą!.
Jest ubrana w sweter, legginsy, szal i długie kozaki. Włosy ma związane w warkocz a na nim ma zawiązaną czerwoną kokardkę. Jej twarz zdobią  zaczerwienione od zimna policzki oraz okulary.
Dalej widzimy jeszcze dwie Ms. Ta dziewczyna ma ładną sukienkę!
Zapowiada się fajnie.

⛄Ubrania⛄








Szkoda, że nie mam takich ubrań w realu.
Są bardzo fajne, klimatyczne. Większość z nich jest czerwona. 
Ale mi to nie przeszkadza. Nawet lubię czerwony :)
 Najbardziej podobają mi się te różne sweterki oraz spódniczki.
Chociaż te okulary z okładki też nie są niczego sobie. 
Niestety kilka bardzo ładnych ubrań jest za diamonds. 
Ocenka: 10/10


⛄Rzeczy⛄



Uwielbiam ten świąteczny klimat.
Wszystko jest takie słodkie i ciepłe.
Bardzo podobają mi się te kubki dla vip.
Fajna jest też ta choinka za diamonds.
Kurczę, czemu wszystkie fajne rzeczy nie są dostępne dla wszystkich? :D
Możemy też znaleźć śnieg do pokoju.
Ocenka: 8/10


⛄Animacje⛄


Tak prezentują się animacje.
Przy okazji możecie zobaczyć moją świąteczną stylówkę.
Polecam jak najbardziej tę sukienkę!
Ale wracając do animacji to mi się podobają.
Nie są strasznie drogie i jest kilka ze śniegiem.
Co o nich sądzicie?
Ocenka: 9/10 


⛄Tła⛄


  
Tym razem mamy dwa tła.
Nie dla vip - nazywa się Frosted Xmas Night i kosztuję 400 sc.
A dla vip - nazywa się Frosted Xmas i kosztuję trochę drożej, bo 450 sc.
Szczerze, tło dla vip jest bardzo fajne...
I takie rozświetlone, kolorowe ale moim zdaniem tło ogólnodostępne jest ładniejsze.
A waszym zdaniem? Miłego spania!
Ocenka: 10/10


⛄Ogólna Ocena⛄ 

9,5/10




~Kamcia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz