profilki

czwartek, 20 października 2016

| Trick Or Treat + Ocenka |

No witam! :))
Jak zwykle nie wiem co napisać
więc przejdźmy od razu do okładki :D







Nowy konkurs na msp nazywa się "Trick Or Treat".
 A okładka prezentuję się tak.
Widzę już tutaj fajne animacje.
Ale nie podoba mi się wyraz twarzy dziewczyny z pierwszego planu.
Wygląda na bardzo smutną.  Bardzo podobają mi się te skrzydła...
Ale do nich przejdziemy w ubraniach.
Zauważyłam też bardzo fajną animację. Tą z długimi czarnymi włosami.
Przypomina mi trochę klątwę a trochę mnie :D


Ciuchy:








Wow! Jest aż 8 stron! :D
Od razu powiem, że załamana jestem, ponieważ te boskie skrzydła są dla vip ♥
Strasznie mi się podobają.
Może sobie kupię vipa, bo o tym też myślałam.
Ciuchy bardzo przypadły mi do gustu.
A w szczególności te vip'oskie, niestety...
Bardzo też podoba mi się ta bluza "dyniowa" i te motyle skrzydła.
Może je sobie zakupie? Ale trzeba będzie pochodzić po pokojach i głaskać zwierzaczki.. :D
Ocenka: 10/10



Rzeczy:


Rzeczy są całkiem spoko!
A może nawet bardziej niż spoko.
Chyba najbardziej podoba mi się ten strach na wróble.
Ale np. ta trumna nie jest zła ;)
I nie wiem co jeszcze dodać więc kończę dając ocenę :)
Ocenka: 8/10



Animacje:






Te animacje są po prostu..
Świetne!
Na pewno kupię sobie którąś...
Ja od zawsze uwielbiałam animacj.
Tym razem mamy ich aż 10 co jest naprawdę dużą liczbą!
Ta animacja dla vip gdzie moviestar jeździ na szkielecie konia jest trochę przerażająca,
Nie chodzi o tego 'konia'... Moviestar nie ma tułowia :D
Ale i tak te animacje są świetnie więc już chyba domyślacie się oceny.
Ocenka: 10/10


Tło:




Co do tła to również bardzo mi się podoba!
Ten cały Halloweenowy konkurs ma coś w sobie...
Co mi się bardzo podoba!
Szczerze to szkoda, że nie cała Polska obchodzi Halloween.
Ale przejdźmy do tła.
Bardzo podobają mi się te kolory.
I ogólnie całe tło ma taki fajny klimat.
Ocena: 10/10



Ogólna ocena:

9,5/10



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz