profilki

sobota, 22 października 2016

| My Look |

No cześć :)
Mam dla Was dzisiaj koleny post z serii "My Look".
Ale za nim przejdziemy do looków to muszę Wam powiedzieć, że...
Niestety Kamila nie będzie już ze mną pisać.
No cóż...  Ale nie martwcie się.
Na jej miejsce pewnie przyjdzie Ania. Której dzisiaj napisałam, że ją przyjmuję.



Pierwsze dwa looki:

























Jeśli chodzi o look dla dziewczyn to zawiera on 3 elementy takie jak: sukienka, buty i włosy. Cały taki strój kosztuje 1725 sc. A u chłopaków look składa się z 4 elementów: bluzki, spodni, butów (nie było innych) i włosów. Cała stylizacja kosztuje 2700 sc + VIP czyli o wiele więcej niż u dziewczyn. Te looki nie pasują do siebie idealnie. U chłopaka miałam problem co wybrać i zdecydowałam się na to.

Kolory:


<--- U chłopaka








 

<--- U dziewczyny











Drugie dwa looki:

























Co do tych looków to...
U dziewczyn składa się z: sukienki, włosów, skrzydeł oraz butów. Kosztuje 2400 sc + VIP (skrzydła).
U chłopaków: butów, spodni, bluzki, włosów i skrzydeł. Kosztuje 3100 sc +VIP (również skrzydła).
Po raz kolejny u chłopaków jest drożej.  Te stylizacje podobają mi się o wiele bardziej od poprzednich.
A Waszym zdaniem które stylizacje były lepsze? Napiszcie w komentarzu!
Do napisania!



~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz