profilki

niedziela, 27 listopada 2016

| My Look + Info |



Dzisiaj przychodzę do Was z postem z serii MY LOOK.
Ale muszę Wam przekazać jedną ważną wiadomość.
Niestety Ania nie będzie już ze mną pisała.
Ma problemy takie jak ja miałam nie dawno.
Nie ma czasu na nic...
Nauka, nauka i jeszcze raz nauka!
Ma wiele obowiązków i niestety nie ma czasu pisać postów.
Ale może jeszcze do nas wróci!
No dobra. Koniec smutnych wiadomości i przejdźmy do looków!




























To niestety pierwsza i zarazem ostatnia para.
Przygotowałam tylko to ale dziś pojawi się jeszcze może jeden post. Albo dwa! :)

Look dla dziewczyn jest bardzo letni.
Wybrałam białą spódnicę z paskiem oraz czarną bluzkę na ramiączka.
Na nogi założyłam trampki.
Co do włosów to nie są w cenie, ponieważ nie znalazłam, żadnych fajnych na wyprzedaży.
I zostawiłam te które miałam na sobie.
Wy możecie skorzystać z tych które macie w swojej szafie bądź możecie kupić nowe.
Ogólnie stylizacja kosztuje 700 sc bez włosów.
Jest to bardzo tanio! A bardzo mi się podoba i go kupiłam!
Look dla chłopaków jest również na lato i w kolorach czerni i bieli.
Ma biały T-shirt  i jeansowe spodenki.
Ma identyczne trampki jak w wersji dziewczęcej.
Włosy wybrałam takie ale jak i poprzednio możecie wziąć jakieś ze swojej garderoby bądź sklepu.
Gdyby nie włosy ceny byłyby identyczne czyli 700 sc.



⏩Inne wersje kolorystyczne⏪






































































~Kamcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz